Kā Versace iekaroja smaržu pasauli? Iedvesmojies no šī zīmola veiksmes stāsta un atklāj, kāpēc Versace smaržas joprojām ir gaumes un elegances nesējas.
Smaržu industrijā figurē vairāki atpazīstami vārdi, taču vienu no tiem zina ikkatrs – tas ir Versace, slavenais itāļu modes zīmols, kas dibināts 1978. gadā modes dizainera Gianni Versace vadībā. Nu jau zīmols ir ieguvis pasaules atzinumu smaržu izstrādē un sasniedzis luksusa zīmola statusu, bet ne katram zināms, ka sākumā Versace nemaz neražoja smaržas. Pirms smaržu industrijas iekarošanas Versace jau bija guvis atpazīstamību ar savu apģērbu un aksesuāru kolekcijām, kas koncentrējās uz eleganci un kvalitatīviem materiāliem.
Taču Versace neapstājās pie apģērbiem, un plašākas zīmola ekspansijas rezultātā debitēja arī smaržu industrijā. Pirmās Versace smaržas nonāca apgrozībā 1981. gadā un tika nosaukta zīmola dibinātāja vārdā "Gianni Versace". Tā bija sievišķīga smarža ar luksusa un izsmalcinātības noskaņu, kas piestāvēja zīmola jau pasaulslavenajam modes stilam, kam raksturīgs šiks un glamūrs.
Lai gan Gianni Versace smaržu bizness auga un attīstījās, tas uzreiz nespēja konkurēt ar lielo industriju, līdz vienam ļoti svarīgam brīdim – 1990. gadu vidum, kad ar neparedzētiem panākumiem tika izlaista slavenā Versace Bright Crystal smarža. Tā bija radīta, lai iemiesotu sievišķību, eleganci un izsmalcinātību. Versace Bright Crystal ātri ieguva milzīgu popularitāti un Versace kļuva par ikonisku smaržu zīmolu.
Smarža, kas paliks atmiņā
Versace Bright Crystal sievišķības un glamūra esence ir tas, kas padara šo smaržu tik īpašu. Tā ir ideāli piemērota īpašiem notikumiem, jo izstrādāta, lai ļautu katram smaržas valkātājam nonākt uzmanības centrā un noteikti atstās ilgstošu iespaidu uz tiem, kas izjutīs tās unikālo smaržu.
Tā kā šī smarža tirgū un sabiedrībā figurē jau vairāk kā 20 gadus, tā ir mantojusi vietu mūsu kolektīvajā apziņā. Smaržu atmiņa cilvēkam ir viena no spilgtākajām spējām, mēs bieži pat neapzināmies, ka uzticamies jaun-iepazītam cilvēkam pamatojoties uz viņa smaržu izvēli. Izvēloties atpazīstamas smaržas mēs varam radīt patīkamāku pirmo iespaidu par sevi, pamatojoties uz smaržu izraisītām atmiņām, kas pārņem apkārtējos tikšanās brīdī.
Smarža – Emociju tvērēja
Pēdējo divdesmit gadu laikā Versace ir izlaiduši arī daudzas citas smaržas, kas ir guvušas atzinību gan no kritiķiem, gan patērētājiem. Katra Versace smarža ir izstrādāta ņemot vērā zīmola mākslas un dizaina vērtības, tāpēc tās ir kļuvušas par vērtīgu daļu no zīmola kolekciju klāsta.
Liela budžeta reklāmas kampaņas jaunām smaržām, ar skaistām modelēm sapņainās ainavās, pierāda to, cik ienesīga ir smaržu industrija, kā arī, cik svarīgi smaržu tirgū ir radīt spēcīgas emocionālas asociācijas ar saviem produktiem. Reklāmās bieži attēloti sapņaini okeānu krasti, vai lielpilsētas elegance.
Dizaina procesā aŗī viss ir apdomāts – gan pudelītes krāsa, materiāls un kastītes tekstūra, gan katrai smaržai individuāli veidota pudelītes forma, kas padara smaržas turēšanu rokās īpaši patīkamu.
Versace smaržas ir ieguvušas atpazīstamību gan modes entuziastu, gan patērētāju sabiedrības vidū, aptverot visu modes spektru un padarot Versace par vienu no vadošajiem smaržu zīmoliem pasaules tirgū. Šim smaržu zīmolam raksturīgā elegance un kvalitāte nepieviļ pircējus un Versace jau vairāk kā divdesmit gadus nodrošina augstvērtīgu produkciju visā pasaulē.
96 в прошлом месяце
74 в этом месяце